Page 14 - FAALIYET RAPORU 2024
P. 14

MALİ POLİTİKA

              Yönetim tarafından belirlenmiş stratejik amaç ve hedeflere ulaşmak ve misyonunu sürdürmek
              için;

                   Kanun  ve  yönetmeliklere  uygun bir  şekilde  mali kaynak  oluşturmak ve  bu  kaynakları
                     şeffaflık  ve  hesap  verebilirlik  ilkelerini  esas  alarak  riskin  en  az  olduğu  alanda
                     değerlendirmek,
                   Bütçe dengesini sağlamak ve kaynaklarını kontrollü bir şekilde kullanmak,
                   Kaynaklarını üyelerinin ihtiyaç ve beklentileri için kullanmak
              Mali Politikamızdır.

              BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

                   Bilgi işlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlanmak,
                   Bilgi işlem ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
                   Yenilikleri Oda hizmetlerine eklemek,
                   Üyelerimize ve paydaşlarımıza güvenli ve hızlı bir şekilde hizmet sunabilmek
              Bilgi İşlem Politikamızdır.

                 ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI

                   Üyelerimizin  yetkili  kurum  ve  mercilerden  gelen  değişiklikler  ve  güncel  bilgilerden
                     haberdar olmalarını sağlamak,
                   Üye ziyaretleri yaparak, ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
                   Üyelerden gelen öneri, talep ve şikâyetleri dikkate almak ve gerektiği durumlarda üst
                     makamlara taşıyarak çözümünü sağlamak,
                   Üyelerimizin her türlü soruları, talepleri ve şikâyetleri için telefon, mail, internet ve diğer
                     iletişim araçlarıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
                   Tüm soruları, talepleri ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek,
                   Teknolojik  gelişmeleri  yakinen  takip  ederek  üyelerimize  sunduğumuz  hizmette
                     iyileştirmeler yapmak,
                   Odamız tarafından sunulan hizmetleri üyelerin ihtiyaçları doğrultusunda belirlemek ve
                     sunmak,
                   Yaşadığımız kent ve bölgedeki sosyal faaliyet, etkinlik ve güncel gelişmeler hakkında bilgi
                     edinmelerini sağlamak,
                   Üyelerimize ait bilgileri, ticari sırları korumak,
                    Daima hizmetin en iyisini hak eden üyelerimize, Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon
                 Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak
                 ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye İlişkileri Politikamızdır.

              İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI


                   İşin gerektirdiği nitelik, bilgi, yetenek ve bütçe imkânları doğrultusunda yeterli sayıda
                     insan kaynağını istihdam etmek,
                   Eğitimli, yenilikçi, gelişim ve değişimlere açık, girişimci, dinamik, sonuç odaklı, başarı ve
                     ilerlemeyi hedefleyen insanları Odamıza  kazandırmak,
                   Düzenlenen  eğitimler  ile  mesleki  ve  kişisel  anlamda  sürekli  gelişim  ortamını
                     çalışanlarımıza sağlamak,
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19