20 °c
Tarsus
Sun
Mon
Tue
Wed
Online İşlemler
Online İşlemler Yardım
  • EnglishEnglish
𝐓𝐚𝐫𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐒𝐎 | Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası
TARSUS TİCARET VE SANAYİ ODASI
Tarsus Chamber Of Commerce And Industry
"BİRLİKTE GÜÇLÜYÜZ"
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal

    Genel Bilgiler

    Başkanın Mesajı

    Başkanın Özgeçmişi

    Kurumsal Kimlik

    Vizyon Misyon Değerler

    Politikalarımız

    Tanıtım Filmi

    Kalite&Akreditasyon

    İdari Yapı

    Yönetim Kurulu

    Meclis Üyeleri

    Oda Personeli

    Meslek Komiteleri

    Rapor ve Çalışmalar

    Stratejik Plan

    Yönetim Kurulu Çalışma Planı

    Faaliyet Raporları

    Ekonomik Araştırmalar Ve İstatistik Çalışmalar

    Tarsus TSO - Projeler

    Projeler

  • Üyelik ve Üyeler

    Genel Bilgiler

    Üye SORGULA

    İhracatçı Üye Listesi

    Üye Başarı Hikayeleri

    Online İşlemler

    Üye Şikayet Öneri Formu

    Şikayet Yönetim Şeması

    Belge Doğrulama

    Tarsus TSO

    Üyelik Avantajları

    Üye Sorumlulukları

    Danışmanlık Masası

    Üye El Kitabı

  • Hizmetler

    Oda İşlemleri

    Ticaret Sicil

    İş Makineleri

    K Belgeleri

    Formlar

    Kapasite Raporu

    Yerli Malı Belgesi

    İş Makinesi Tescil İşlemleri

    Dolaşım Belgeleri

    Tescil İşlemleri

    Sigortacılık

  • Dış Ticaret

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    Gümrük Rehberi

    Fuar Duyuruları

    E-İşlemler

    Destekler

    Dış Ticaret Destekleri

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Ticaret Müşavirlikleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Masa Başı Dış Ticaret Araştırması Nasıl Yapılır?

    Kolay Destek

    Kolay İhracat Platformu

  • Tarsus
    • Genel Bilgiler
    • Tarsus Hakkında
    • Kültür ve Turizm
    • Coğrafi İşaretlerimiz
      • Tarsus Beyazı Üzüm (Topacık)
      • Tarsus Yayla Bandırması
      • Tarsus Şalgamı
      • Tarsus Sarıulak Zeytini
      • Tarsus Humusu
      • Tarsus Fındık Lahmacunu
      • Tarsus Kebabı
      • Tarsus Sarıulak Zeytinyağı
    • Tarsus’ta Planlı Elektrik Kesintileri
    • Ulaşım
    • Yerel Medya/Basın
    • Foto Galeri
  • Bilgi Merkezi
    • KVKK
    • Hukuk Köşesi
    • GÜNDEM
    • Haber Arşivi
    • Duyuru Arşivi
    • Güncel Manşet Arşivi
    • Güncel Mevzuat Duyuru
    • E-GAZETE
    • Üye Başarı Hikayeleri
    • Online Anketler
    • Ekonomi Haberleri
    • Dilekçe Ve Evrak Örnekleri
    • Ekonomik Araştırmalar Ve İstatistik Çalışmalar
    • İstek Öneri
    • Danışmanlık Masası
  • İletişim
Sonuç Yok
Tümünü Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal

    Genel Bilgiler

    Başkanın Mesajı

    Başkanın Özgeçmişi

    Kurumsal Kimlik

    Vizyon Misyon Değerler

    Politikalarımız

    Tanıtım Filmi

    Kalite&Akreditasyon

    İdari Yapı

    Yönetim Kurulu

    Meclis Üyeleri

    Oda Personeli

    Meslek Komiteleri

    Rapor ve Çalışmalar

    Stratejik Plan

    Yönetim Kurulu Çalışma Planı

    Faaliyet Raporları

    Ekonomik Araştırmalar Ve İstatistik Çalışmalar

    Tarsus TSO - Projeler

    Projeler

  • Üyelik ve Üyeler

    Genel Bilgiler

    Üye SORGULA

    İhracatçı Üye Listesi

    Üye Başarı Hikayeleri

    Online İşlemler

    Üye Şikayet Öneri Formu

    Şikayet Yönetim Şeması

    Belge Doğrulama

    Tarsus TSO

    Üyelik Avantajları

    Üye Sorumlulukları

    Danışmanlık Masası

    Üye El Kitabı

  • Hizmetler

    Oda İşlemleri

    Ticaret Sicil

    İş Makineleri

    K Belgeleri

    Formlar

    Kapasite Raporu

    Yerli Malı Belgesi

    İş Makinesi Tescil İşlemleri

    Dolaşım Belgeleri

    Tescil İşlemleri

    Sigortacılık

  • Dış Ticaret

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    Gümrük Rehberi

    Fuar Duyuruları

    E-İşlemler

    Destekler

    Dış Ticaret Destekleri

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Ticaret Müşavirlikleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Masa Başı Dış Ticaret Araştırması Nasıl Yapılır?

    Kolay Destek

    Kolay İhracat Platformu

  • Tarsus
    • Genel Bilgiler
    • Tarsus Hakkında
    • Kültür ve Turizm
    • Coğrafi İşaretlerimiz
      • Tarsus Beyazı Üzüm (Topacık)
      • Tarsus Yayla Bandırması
      • Tarsus Şalgamı
      • Tarsus Sarıulak Zeytini
      • Tarsus Humusu
      • Tarsus Fındık Lahmacunu
      • Tarsus Kebabı
      • Tarsus Sarıulak Zeytinyağı
    • Tarsus’ta Planlı Elektrik Kesintileri
    • Ulaşım
    • Yerel Medya/Basın
    • Foto Galeri
  • Bilgi Merkezi
    • KVKK
    • Hukuk Köşesi
    • GÜNDEM
    • Haber Arşivi
    • Duyuru Arşivi
    • Güncel Manşet Arşivi
    • Güncel Mevzuat Duyuru
    • E-GAZETE
    • Üye Başarı Hikayeleri
    • Online Anketler
    • Ekonomi Haberleri
    • Dilekçe Ve Evrak Örnekleri
    • Ekonomik Araştırmalar Ve İstatistik Çalışmalar
    • İstek Öneri
    • Danışmanlık Masası
  • İletişim
Sonuç Yok
Tümünü Görüntüle
𝐓𝐚𝐫𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐒𝐎 | Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası
Sonuç Yok
Tümünü Görüntüle

Dijital Reklam Hizmetlerinde Stopaj Vergisi Sorunu

Dijital Reklam Hizmetlerinde Stopaj Vergisi Sorunu
  • 21/03/2021

Bu makale daha önce Erdem&Erdem Ortak Avukatlık Bürosu’nun websitesinde yayınlanmıştır.

Av. Tutku Şen , Ocak 2021

Giriş

Teknolojiyi ihtiyaca uyarlayan veya sunduğu ürün ve hizmetlerle yeni ihtiyaçlar yaratan, gün geçtikçe ülkemizde sayısını artıran startup şirketleri için hiç şüphesiz en önemli konulardan biri, dijital reklam faaliyetleridir. Covid-19 salgının da etkisiyle, dijital ortamlarda görünür olmak, faaliyet gösterebilmenin altın kuralı haline gelmiştir. Nitekim 2020 yılının ilk 6 ayında elektronik ticaret verilerinin yüzde 64 oranında artması[1], bu durumun göstergesi olarak kabul edilebilir.

Şirketler, reklam hizmeti almak amacıyla, başta üç büyükler Google, Facebook ve Twitter olmak üzere, yurt dışı kaynaklı dijital platformlara başvurur. Bu noktada, pazardaki neredeyse tüm oyunculardan toplanan ve yurt dışına aktarılan dijital reklam hasılatının vergilendirilmesi sorunu karşımıza çıkar.

Dijital ekonominin vergilendirilmesi, uluslararası arenada da hararetli olarak tartışılırken Türkiye, yakın tarihli yasal düzenlemeleri ile yurt dışında yerleşik kurumların, Türkiye’deki dijital reklam faaliyetleri aracılığıyla elde ettiği kazancının vergilendirilmesi konusunda kararlı bir tutum sergiler. Bu makalede, uluslararası vergi hukuku açısından da birçok tartışmaya yol açan dijital reklam hizmetlerinde stopaj vergisi sorunu incelenir.

476 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı

213 sayılı Vergi Usul Kanunu’nda (“VUK”) 2016 yılında yapılan değişiklikle, Cumhurbaşkanı’na; ödeme yapılan kişilerin mükellef olup olmamasına, ödeme yapan veya ödemeye aracılık edenlerin vergi kanunlarına göre vergi kesintisi yapmak zorunluluğu bulunup bulunmamasına, ödemenin konusunun mal veya hizmet alım satımı olup olmamasına, elektronik ortamda gerçekleştirilip gerçekleştirilmemesine bakılmaksızın vergiye tabi işlemlere taraf veya aracı olanlara vergi kesintisi yapılması konusunda yetki verildi. Cumhurbaşkanı işbu yetkiye dayanarak 18 Aralık 2018 tarihli ve 476 sayılı Karar’ı (“Karar”)[2] ile internet ortamında verilen reklam hizmetlerini, gelir/kurumlar vergisi tevkifatı kapsamına aldı. Bu doğrultuda, 01.01.2019 tarihinden itibaren, dijital reklam hizmeti verenlere veya hizmetin verilmesine aracılık edenlere yapılan ödemelerden vergi kesintisi yapılmasına karar verildi.

Karar uyarınca, internet ortamında reklam hizmeti veren veya bu hizmete aracılık edenlere 1 Ocak 2019 tarihinden itibaren yapılacak ödemelerden,

  • 193 sayılı Gelir Vergisi Kanunu’nun 94. maddesi kapsamında gerçek kişiler için , %15,
  • 5520 sayılı Kurumlar Vergisi Kanunu’nun (“KVK”) 15. maddesi kapsamında Türkiye’de yerleşik kurumlar için %0,
  • KVK’nin 30. maddesi kapsamında Türkiye’de iş yeri bulunmayan (dar mükellef) kurumlar için %15,

oranında vergi kesintisi yapılmasına karar verildi.

Düzenlemenin detaylarına ise, Kurumlar Vergisi Genel Tebliği (Seri No: 1)’Nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ (Seri No: 17)’de yer verildi.

Çifte Vergilendirme Önlemeyi Anlaşmaları

Yurt dışında yerleşik (dar mükellef) dijital reklam hizmeti sağlayıcılarına ödenen reklam bedellerinin %15 oranında stopaj uygulamasına tabi tutulması, özellikle Türkiye’nin taraf olduğu Çifte Vergilendirmeyi Önleme Anlaşmaları (“ÇVÖA”) açısından tartışmalara yol açtı. Ticari kazancın yalnızca kaynak ülkede vergilendirilmesi kuralı karşısında, Gelir İdaresi Başkanlığı’nın Karar’ı nasıl uygulayacağı sorusu gündeme geldi.

Türkiye’nin imzaladığı vergi anlaşmaları uyarınca, bir ticari kazancın Türkiye’de vergilendirilebilmesi için kazanç sahibinin Türkiye’de iş yerinin veya daimi bir temsilcisinin bulunması gerekir. Nitekim dijital dünyanın liderlerinden Google Ireland Limited Şirketi’nin merkezinin bulunduğu İrlanda ile Türkiye arasında imzalanan ÇVÖA’dada, OECD model anlaşmasına paralel olarak, ticari kazançlar konusunda benzer bir yaklaşım sergilenir:

“Bir Akit Devlet teşebbüsüne ait kazanç, söz konusu teşebbüs diğer Akit Devlette yer alan bir işyeri vasıtasıyla ticari faaliyette bulunmadıkça, yalnızca bu Devlette vergilendirilecektir.”[3]

Nitekim Karar’ın yürürlük tarihi öncesinde, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından verilen özelgelerde ÇVÖA ile eşgüdümlü olarak değerlendirmeler yapılmaktadır:

“… İrlanda mukimi şirketin, Anlaşmanın 5’inci maddesi kapsamında Türkiye’de bir işyerine sahip olmaması ve reklam hizmetini bu işyeri vasıtasıyla vermemesi durumunda söz konusu reklam hizmeti karşılığında elde edilecek ticari kazançları vergileme hakkı yalnızca İrlanda’ya ait bulunmaktadır.”[4]

Bu noktada, iş yeri kavramının irdelenmesi önem arz eder. ÇVÖA uyarınca “iş yeri”, bir teşebbüsün işinin tamamen veya kısmen yürütüldüğü işe ilişkin sabit bir yer anlamına gelir. Anlaşıldığı üzere, bahsedilen iş yeri fizikidir, dijital iş yeri kapsam dışındadır. Benzer şekilde, VUK’un 156. maddesine göre, “ticari, sınai, zirai ve mesleki faaliyette iş yeri; mağaza, yazıhane, idarehane, muayenehane, imalathane şube, depo, otel, kahvehane, eğlence ve spor yerleri, tarla, bağ, bahçe, çiftlik, hayvancılık tesisleri, dalyan ve voli mahalleri, madenler, taş ocakları, inşaat şantiyeleri, vapur büfeleri gibi ticari, sınai, zirai veya mesleki bir faaliyetin icrasına tahsis edilen veya bu faaliyetlerde kullanılan yerdir.”

Görüldüğü üzere, VUK’ta da dijital iş yeri kavramı yer almaz. Ancak vergi idarelerinin ilgili maddede yer alan “gibi” ibaresinden yola çıkarak iş yeri kavramını geniş yorumladığı, dijital iş yerini kapsama aldığı görülür.[5]  Bu tutumun, hem kanuna hem de uluslararası vergi anlaşmalarına aykırılık teşkil ettiği ileri sürülebilir. Nitekim aşağıda açıklanacağı üzere, Vergi Mahkemelerinin Türkiye’de fiziki iş yeri veya daimi temsilcisi bulunmayan dijital reklam hizmeti sağlayıcılarının kazancının Türkiye’de vergilendirilmesinin kanuna ve uluslararası vergi anlaşmalarına aykırı olduğu yönünde kararları mevcuttur.

Özelgeler

Karar’ın yürürlüğe girdiği tarihten itibaren, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından düzenlenen bazı özelgelerde, yurt dışında mukim dijital reklam hizmet sağlayıcılarına yapılan ödemelerin, vergi kesintisine tabi olduğu ifade edilir:

“Dolayısıyla, yurt dışı mukimi firmalardan alınan internet ortamında reklam hizmetlerine ilişkin olarak yurt dışı mukimi firmalara şubeniz tarafından 1/1/2019 tarihinden itibaren yapılacak ödemeler üzerinden, 476 sayılı Kararın eki Karar gereği %15 oranında vergi kesintisi yapılması gerekmektedir.”[6]

12.08.2020 tarihli başka bir özelgede ise mevzuata yönelik açıklamalar yapılmakla birlikte yorumun muhataba bırakıldığı görülür:

“İrlanda’da mukim şirketin Türkiye’de iş yerinin oluşmaması durumunda, söz konusu firmanın ticari faaliyetlerinden dolayı elde ettiği kazançlardan vergi alma hakkı yalnızca İrlanda’ya ait olup, Türkiye’nin bu kazançlardan vergi alma hakkı bulunmamaktadır. Bununla birlikte, faaliyetlerin Türkiye’de iş yeri oluşturacak nitelikte olması durumunda bu kazançlardan Türkiye’nin de vergi alma hakkı bulunmakta; ancak vergileme hakkı iş yerinden elde edilen kazançlarla sınırlı tutulmaktadır. Bu durumda vergileme iç mevzuat hükümlerimiz çerçevesinde yapılacak olup Türkiye’de ödenen vergi, Anlaşmanın “Çifte Vergilendirmenin Önlenmesi” başlıklı 23 üncü maddesinin 1/a bendi uyarınca İrlanda’da mahsup edilebilecektir.”[7]

Mahkeme Kararları

Uygulamada, birçok şirket tarafından ihtirazı kayıt ile ödenen stopaj vergisinin iptali talebiyle yargıya başvurulduğu görülür. Vergi Mahkemeleri’nin ise; ÇVÖA’da iş yerinin “sabit bir yer” olarak tanımlanması, VUK’taki iş yeri tanımının fiziksel olması, iç hukukta ve uluslararası anlaşmalarda belirlenen iş yeri tanımının dijital iş yeri kavramını da kapsayacak şekilde yorumlanmasının kıyas yasağına aykırı olması gerekçeleriyle stopaj vergilerini iptal etme eğiliminde oldukları görülmektedir.

Sonuç

Dijital ortamlarda kayıtlı ekonomiye geçişin hızlandırılması ve dijital reklam faaliyetlerine ilişkin vergi güvenliğinin sağlanması amaçlarıyla getirilen stopaj vergisi, dijital reklam bütçesini yüksek tutan şirketler üzerinde ağır bir mali yük oluşturur. Hukuki zemini tartışılan, mahkemelerin ve vergi idarelerinin hakkında görüş ayrılığına düştüğü işbu uygulama, Covid-19 salgınının da etkisiyle önemini giderek artıracaktır.

[1] E-Ticaret Dairesi Başkanlığı, 2020 Yılı İlk 6 Ay E-Ticaret Verileri Açıklandı, 19.08.2020, <https://www.eticaret.gov.tr/haberler/10040/detay>.

[2] RG, 30630, 19.12.2018, <https://www.gib.gov.tr/sites/default/files/fileadmin/user_upload/Cumhurbaskani_Karari/476_vuk_ck.pdf>.

[3] Türkiye Cumhuriyeti işe İrlanda Arasında Gelir ve Sermaye Değer Artış Kazançları Üzerinden Alınan Vergilerde Çifte Vergilendirmeyi Önleme ve Vergi Kaçakçılığına Engel Olma Anlaşması, Madde 7(1), <https://www.gib.gov.tr/fileadmin/mevzuatek/uluslararasi_mevzuat/IRLANDA.htm>

[4] B.07.1.GİB.4.34.16.01-KVK 30-701, 23.02.2012.

[5]“İşyerinin tanımı yapılırken, ticari sinai, zirai ve mesleki faaliyetin yapılması ve yürütülmesinde kullanılan yerlerin neler olabileceği nitelenmiş ve tanımda belirtilen yerlerle sınırlandırılmamıştır. Bu nedenle, elektronik ortamda yapılan bu tür faaliyetler için iletişim amacıyla kullanılan yerin işyeri olarak kabul edilmesi mümkün bulunmaktadır.” B.07.1.GİB.0.44/4402-302/019262, 20.03.2006.

[6] GİB, 62030549-120[94-2019/120]-E.595945, 14.08.2020.

[7] GİB. 50426076-130[37-2016/20-614]-59424, 12.08.2020.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

Güncel Haber ve Duyurular

2025 Yılı 1. Dönem Oda Aidatları Hakkında
DUYURU

2025 Yılı 1. Dönem Oda Aidatları Hakkında

13 Haziran 2025

Read more
Koçak’tan Kurban Bayramı Kutlama Mesajı
MANŞET

Başkan Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı

4 Haziran 2025

Read more
TOBB 81. Genel Kurulu Yapıldı
MANŞET

TOBB 81. Genel Kurulu Yapıldı

2 Haziran 2025

Read more
Tarsus Turizmde Yeni Bir Döneme Giriyor
MANŞET

Tarsus Turizmde Yeni Bir Döneme Giriyor

29 Mayıs 2025

Read more
Tarsus TSO Yüksek İstişare Kurulu 2025 Yılı Toplantısı Gerçekleştirildi
MANŞET

Tarsus TSO Yüksek İstişare Kurulu 2025 Yılı Toplantısı Gerçekleştirildi

27 Mayıs 2025

Read more
19 Mayıs Coşkusunu Öğrencilerle Birlikte Yaşadık
MANŞET

19 Mayıs Coşkusunu Öğrencilerle Birlikte Yaşadık

16 Mayıs 2025

Read more
Koçak, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününü Kutladı
MANŞET

Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı H. Ruhi Koçak, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı” nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı

16 Mayıs 2025

Read more
İlginizi Çekebilir
Dijital Reklam Hizmetlerinde Stopaj Vergisi Sorunu

WhatsApp Gizlilik Politikası Değişikliği ve Bu Değişikliğin Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Çerçevesinde İncelenmesi

Dijital Reklam Hizmetlerinde Stopaj Vergisi Sorunu

Bir Finansman Modeli Olarak Enerji Performans Sözleşmeleri

𝐓𝐚𝐫𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐒𝐎 | Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası

Bizi Takip Edin!

Son Haberler

2025 Yılı 1. Dönem Oda Aidatları Hakkında

2025 Yılı 1. Dönem Oda Aidatları Hakkında

13 Haziran 2025
Koçak’tan Kurban Bayramı Kutlama Mesajı

Başkan Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı

4 Haziran 2025

Bize Ulaşın

Adres: Şehitkerim Mah. 3416 Sk. No:39/201 Tarsus / Mersin – Türkiye

Telefon:0 (324) 613 55 50

Telefon:0 (324) 51 – 52 -53

Faks:0 (324) 613 55 54

E-Posta: tarsustso@tarsustso.org.tr

KEP: tarsustso@hs01.kep.tr

  • KVKK
  • Bilgi Edinme
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik İlkeleri
  • İletişim

© 2025 Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası – Tüm Hakları Saklıdır.  Tasarım ve Uygulama | Web Çözüm Yazılım Çözümleri

Sonuç Yok
Tümünü Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Başkanın Mesajı
    • Başkan Özgeçmişi
    • Vizyon Misyon Değerler
    • Kurumsal Kimlik
    • Politika ve Değerler
    • Tanıtım Filmi
    • Kalile & Akreditasyon
    • Yönetim Kurulu
    • Meclis Üyeleri
    • Oda Personeli
    • Meslek Komiteleri
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Plan
    • Ekonomik Araştırmalar Ve İstatistik Çalışmalar
    • Projeler
  • Üyelik ve Üyeler
    • Üye Sorgula
    • İhracatçı Üye Listesi
    • Üye Başarı Hikayeleri
    • Üye Şikayet Öneri Formu
    • Şikayet Yönetim Şeması
    • Belge Doğrulama
    • Üyelik Avantajları
    • Üye Sorumlulukları
    • Danışmanlık Masası
    • Üye El Kitabı
  • Hizmetler
    • Ticaret Sicili
    • İş Makineleri
    • Kapasite Raporu Talep
    • Yerli Malı Belgesi
    • İş Makinesi Tescil İşlemleri
    • Dolaşım Belgeleri
    • Sigortacılık
  • Dış Ticaret
    • Nasıl İhracatçı Olunur
    • İhracat Yapan Üyeler
    • Vize İşlemleri
    • Gümrük Rehberi
    • Fuar Duyuruları
    • E-İşlemler
    • Dış Ticaret Destekleri
    • TOBB Dış Ticaret
    • Dünyadan İşbirliği Teklifleri
    • Dış Ticaret Veri Tabanları
    • Ticaret Müşavirlikleri
    • Tim Ekonomi Verileri
    • Ülke Raporları
    • Masa Başı Dış Ticaret Araştırması Nasıl Yapılır?
    • Kolay Destek
    • Kolay İhracat Platformu
  • Tarsus
    • Genel Bilgiler
    • Tarsus Hakkında
    • Kültür ve Turizm
    • Coğrafi İşaretlerimiz
    • Ulaşım
    • Yerel Medya/Basın
    • Foto Galeri
  • Bilgi Merkezi
    • Gündem
    • Haber
    • Duyuru
    • Manşet
    • Güncel Mevzuat Duyuru
    • E-Gazete
    • Üye Başarı Hikayeleri
    • Online Anketler
    • Dilekçe Ve Evrak Örnekleri
    • İstek Öneri
  • İletişim
  • EnglishEnglish

© 2025 Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası – Tüm Hakları Saklıdır.  Tasarım ve Uygulama | Web Çözüm Yazılım Çözümleri

Hesabınıza giriş yapın

Şifreyi Sıfırla

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Giriş

Şifreyi Sıfırla

Lütfen şifrenizi sıfırlamak için kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin.

Giriş
Sohbete Başla
Sizin için buradayım
WhatsApp
Hoş geldiniz 👋

Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?